-->

pondělí 4. března 2013

.

Ja mela dnes zvlastni sen.


Jelo nas par autem lesem a museli jsme jezdit i potokama a vodopadala, bylo to na zvlastnim ostrove a jeho mapa se menila/prizpusobovala jehlicnatym stromum ktere jsme mijeli. Do more jsme ale vjet nemohli a dal vedla jen lavka, kterou tam nechal postavit jeden z nas. Byla vratka ale i dost siroka, po stranach opatrena provazy. A take se rozvetvovala jako striom. Zadna jeji vetev ale nekoncila u pevniny a musel se kus doplavt, rozhoupala jsem jeden konec a lehce me posunul bliz a par temp sem doplavala a cekala na ostatni. Sve veci sem ale zapomela na lavce, tak sem se musela vracet...

Maly piskovy podlouhly ostrov, sotva dve stopy siroky a dale upadajici pod hladinu zvedajici se vody, nohy se propadaji a sjizdi.


On: nechapu to, vzdyt jsem napravo vymyslel sous a nalevo klidne vody, ted se nam hladina zdviha ke kotnikum z obou stran. Je tezke udrzet se na vycuhujicim vrcholku propadajiciho se sucha. Voda me vtahuje a ja se nijak silne nebranim, z vycerpani? Necitim, ze by me telo bylo slabsi nez obvykle. A pak prisel ten proud, obejmul me okolo pasu, pisek se sesunul a nahle jsem byla bezmocna. On-skocil zamnou, pomuze mi. Z te sily, kterou me proud tahl jsem mela strach. Hlavu mi stahoval do jeho podmorskeho sveta a ja, kdyz uz byla pod hladinou prilis dlouho, zjistila, ze i zde mohu dychat.

Žádné komentáře:

Okomentovat